[Gllug] contact

cristina gingeralle20 at hotmail.com
Wed Nov 27 22:53:08 UTC 2002

Va salut domnule Boghita!
Ma numesc Bogdan Pocovnicu si sunt un prieten al tatalui dvs. L-am condus la gara cand a plecat spre USA si am discutat cu dumnealui niste probleme. Mi-a zis  sa  ii trimit niste mailuri iar in cazul in care nu
raspune sa iau legatura cu dvs. Va rog sa ii spuneti daca veti vorbi cu dumnealui sa isi verifice mailul si sa incerce sa imi raspunda deoarece
exista posibilitatea sa il pot ajuta in niste chestiuni.
Va multumesc pentru timpul acordat  si va rog sa imi raspundeti la  adresa pocovnicub at hotmail.com.
Cu respect,
Pocovnicu Bogdan
PS: v-am trimis mailul pe toate adresele pe care le-am gasit pe google referitoare la dvs ( asa mi-a zis tatal dvs )