[Swlugevents] Ücretsiz Link Değiştirin

Derya Sevim derya.sevim at turkishseo.net
Wed Feb 12 08:21:49 UTC 2014

Sevgili Webmaster,

Turkishseo.net sitesinin site yöneticisi olarak, sizi,

bizimle karşılıklı link değiştirmeye davet ediyorum.

Tüm hafta boyunca gerçek içeriğe sahip, gerçek sitelerden,

gerçek trafik oluşturmak adına eşsiz ve gerçek linkler toplamak için çalışacağız!

Neden bizimle link değişimi yapmalısınız?

A. Tamamen ücretsizdir.

B. Diğer SEO web sitelerine oranla Alexa Trafik Rank açısından son derece üstün puanlara sahibiz.

C. Birçok başlık için Google’ın en üst sıralamalarına sahibiz.

D. İçerik açısından son derece zenginiz ve bununla gurur duyuyoruz!

Bu link değişimini mümkün olduğunca içerikle bağlantılı tutmak istiyorum.

Bu yüzden link verebileceğiniz çeşitli iç sayfalar da bulunduruyorum.

Unutmayın, iyi ilişkiye sahip linkler gönderen siteler aynı şekilde

yüksek kaliteli ve ilişkili linkler alacaklardır.

Lütfen siteniz olan mailman.lug.org.uk için size ne şekilde link değişim teklifleri sunabileceğimi söyleyin:

Üç-yollu/Direkt Değişimler

İçerik ile birlikte ilişkili sitelerden linkler

Yüksek PR ve/veya İçerik Backlinkleri

Sizin sunacağınız herhangi başka bir teklif…

Bu tamamen sizin ne sunabileceğinize bağlı olarak gelişecektir.

Biz ücretsiz, adil ve dürüst link değişimlerini tüm katılımcılarımıza sunuyoruz.

Derya Sevim - Turkishseo.net

http://tr.linkedin.com/pub/derya-sevim/4b/799/866